Osnovna škola Pavleka Miškine Zagreb

6. sat 18.20 – 19.05
7. sat 19.10 – 19.55

Erasmus+ projekt SUKI

PODuzmi (poduzetništvo, održivi razvoj i digitalna transforamcija), na engl. underTAKE (enterpreneurship, sustainable development, digital technology) drugi je dobiveni Erasmus+ projekt financiran sredstvima Europske unije u našoj školi, a provodi se od 1.9.2023. do 28.2.2025.

Kroz cjeloživotno učenje, profesionalni i osobni razvoj učitelja, promjene u stajalištima te dijeljenjem iskustava s europskim kolegama i suradnjom s ustanovama koje su relevantne u ovom području će se pridonijeti osnaživanju učitelja za izazove u području obrazovanja 21. stoljeća.

Mobilnosti su krenule!

OVDJE pogledajte što učimo.

EU projekt "INCLUDE"
PAVLEKI SU INCLUDE, BUDITE I VI
Bilten Črnomerec

Pogledajte i uživajte!

VIRTUALNA IZLOŽBA

Pogledajte zanimljivu virtualnu izložbu radova naših učenika koja je nastala u vrijeme nastave na daljinu.

Nalazi se u lijevom izborniku - VIRTUALNA IZLOŽBA 2020.

HIMNA

Poslušajte i himnu Pavlekice koju je uglazbio profesor Viktor Mihaljević. Tekst je napisala bivša učenica Laura Vujić kada je bila 4. razred.

PAVLEKICA.wav

sandučić za pomoć

SPORT

Enciklopedije

Ispis statistike od 1. 9. 2022.

Izleti male planinarske škole Pavlekice

U subotu 10. veljače 2024. imali smo malo drugačiji izlet naše Male planinarske škole. U 8 sati okupili smo se u učionici kako bismo poslušali dva predavanja. Prvo predavanje održala jeučiteljica Sandra i kroz to predavanje saznali smo puno činjenica o hrvatskim, ali i svjetskim planinama. Neki su naučili što je to slijepa karta, a svi zajedno prolistali smo dječje planinarske dnevnike i riješili neke zanimljive zadatke.

Nakon toga je učiteljica Anita preuzela riječ i pričala nam o povijesti hrvatskog planinarstva. Spominjala su se mnoga imena značajna za hrvatsko planinarstvo poput Petra Zoranića, Dragojle Jarnević, Dragutina Hirca, Ivana Krajača, Stipe Božića i mnogih drugih.
Kako smo kroz prozor vidjeli sve ljepše vrijeme tako smo postajali sve nestrpljiviji i sami krenuti u jedan mali planinarski pohod.

Spremili smo stvari i krenuli tramvajem do Dežmanovog prolaza gdje je bio početak naše današnje avanture. Dalje smo nastavili Dubravkinim putem. Saznali smo da je nekoć nosio ime Sofijin put po supruzi bana Josipa Jelačića. Nakon ne tako puno hoda izbijamo na prekrasnu livadu Cmrok i tu radimo pauzu za odmor i „gablec“. Puni energije spuštamo se stepenicama do ulaza u Park šumu Kraljevec. Tu opet radimo kratku pauzu od hodanja, ali ovog puta edukativnog karaktera. Ponovili smo već poznate planinarske čvorove i naučili neke nove. Put nas dalje vodi kroz Park šumu Prekrižje i Pantovčak te naposljetku stižemo do našeg odredišta, Šestina.

Sa Šestina smo se autobusom spustili do Britanca i vratili do naše Pavlekice. Prije dolaska roditelja ostalo je nekoliko minuta da nam se slegnu dojmovi, ali i da se malo poigramo na školskom dvorištu.

Današnji izlet bio je pun učenje, lijepog druženja, prekrasnih proljetnica i ugodnih razgovora.

27. siječnja 2024. ostvarili smo još jedan snježni izlet. Osim snijega, ovaj put dodatna zabava bila je i vožnja žičarom koja je ovog vikenda za sve posjetitelje bila besplatna. Uživali smo u sanjkanju na Činovničkoj livadi. Nakon sanjkanja uputili smo se vršnom stazom do Planinarskog doma Hunjka na ručak te se preko livade Danjka spustili do Tigrovog oka i Šumarevog groba. Makadamskom cestom ponovno smo se vratili do Činovničke livade te se žičarom vratili natrag do škole. Na ovom smo izletu vježbali kretanje po snijegu kao i uživanje u njemu.

___________________________________________________________________________________________________________________________

17. prosinca 2023. Mali planinari Pavlekice planinarili su od Talana (Mikulići) do Planinarskog doma Risnjak. Cilj izleta bio je provesti kvalitetno vrijeme u prirodi i društvu vršnjaka. Dodatnu zabavu pružio nam je snijeg. Sami polaznici škole zaključili su da ne postoji loše vrijeme, već samo loša oprema te su uz odricanje od dužeg spavanja vikendom svi bili spremni na aktivnu subotu. U Planinarskom domu Risnjak učenici su ručali i ispunjavali svoj dječji planinarski dnevnik upisujući dojmove s izleta, a otisnuli su i žig planinarskog doma. Ispred doma ostavili smo snjegovića napravljenog timskim radom malih planinara i veselo se vratili pred školu.

U subotu 12. studenog 2022. uspješno je održan prvi izlet male planinarske škole. To je škola koja se provodi prema licenciranom programu Hrvatskog planinarskog saveza, a obuhvaća osnovna planinarska znanja i vještine (kretanje i boravak u planini, orijentacija, zaštita flore i faune, opasnosti, pomoć i spašavanje u planini i dr.).

Polaznici su učenici od trećeg do šestog razreda, a voditelji učitelji naše škole koji se u svoje slobodno vrijeme bave planinarenjem, u tome uživaju i usavršavaju se.

Okupili smo se u školi u 8h  i nakon uvodnog upoznavanja, učiteljica Mirna naučila nas je što je dobra planinarska oprema i kako se pripremiti za izlet. Svatko je dobio svoj primjerak Dječjeg planinarskog dnevnika i kartu Medvednice. U dnevnik smo odmah zapisali datum prvog zajedničkog izleta i cilj i uputili se prema okretištu Črnomerec.

Autobus nas je doveo do zadnje stanice Bizeka gdje smo,nakon pregleda opreme (čitaj: kako su zavezane gojzerice, namješteni ruksaci), započeli naš hod. Stazom broj 2, zatim 2B stigli smo do špilje Veternice.

Uz stručno vodstvo obišli smo špilju koja nas je oduševila. Saznali smo jako zanimljive činjenice iz prošlosti špilje i njenim stanovnicima, a najdraža činjenica nam je bila u trenutku kada je vodič rekao da se sto metara iznad nas sada nalaze palačinke s čokoladom, odnosno PD Glavica.

U planinarske dnevnike otisnuli smo naš prvi žig, špilje Veternice i pohitali prema palačinkama.

Nakon dobrog i ukusnog ručka krenuli smo prema Gornjem Vrapču. Kod polušpilje Podsvinjarčice počela je kiša što se pretvorilo u pravu avanturu.

Kod odmorišta Dragulinec napravili smo stanku za igru.

Sljedeća je stanica bila slap Farendol.

Nakon zajedničke fotografije uputili smo se prema autobusu i sretno se vratili pred našu Pavlekicu. Dojmova je bilo puno, kako u dječjim glavama, tako i u našim učiteljskim.

Optimistično za daljnje izazove i izlete!