preskoči na sadržaj

Osnovna škola Pavleka Miškine Zagreb

Login
RASPORED ZVONA 23./24.

 

UJUTRO
1. sat 8.00 - 8.45
2. sat 8.50 - 9.35 VO
3. sat 9.45 – 10.30 VO
4. sat 10.40 – 11.25
5. sat 11.30 – 12.15
6. sat 12.20 – 13.05
7. sat 13.10 – 13.55

POPODNE
1. sat 14.00 – 14.45 VO
2. sat 15.00 – 15.45
3. sat 15.50 – 16.35
4. sat 16.40 – 17.25
5. sat 17.30 – 18.15
6. sat 18.20 – 19.05
7. sat 19.10 – 19.55

Erasmus+ projekt SUKI

PODuzmi (poduzetništvo, održivi razvoj i digitalna transforamcija), na engl. underTAKE (enterpreneurship, sustainable development, digital technology) drugi je dobiveni Erasmus+ projekt financiran sredstvima Europske unije u našoj školi, a provodi se od 1.9.2023. do 28.2.2025.

Kroz cjeloživotno učenje, profesionalni i osobni razvoj učitelja, promjene u stajalištima te dijeljenjem iskustava s europskim kolegama i suradnjom s ustanovama koje su relevantne u ovom području će se pridonijeti osnaživanju učitelja za izazove u području obrazovanja 21. stoljeća.

Mobilnosti su krenule!

OVDJE pogledajte što učimo.

EU projekt "INCLUDE"
PAVLEKI SU INCLUDE, BUDITE I VI
Bilten Črnomerec

Pogledajte i uživajte!

VIRTUALNA IZLOŽBA

Pogledajte zanimljivu virtualnu izložbu radova naših učenika koja je nastala u vrijeme nastave na daljinu.

Nalazi se u lijevom izborniku - VIRTUALNA IZLOŽBA 2020.

 

HIMNA

 

Poslušajte i himnu Pavlekice koju je uglazbio profesor Viktor Mihaljević. Tekst je napisala bivša učenica Laura Vujić kada je bila 4. razred.

Priloženi dokumenti:
PAVLEKICA.wav

sandučić za pomoć

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

 

SPORT

  

 


 

 

Enciklopedije

Brojač posjeta
Ispis statistike od 1. 9. 2022.

Ukupno: 103135
PRODUŽENI BORAVAK

2021./2022.

 

Marshmallow izazov
 
Učenici 2.b razreda pod vodstvom učiteljice Nikoline Petrov, odlučili su spojiti ugodno s korisnim. Okušali su se u aktivnosti pod nazivom Marshmallow izazov koja potiče kreativnost, primjenu metode prototipa te pruža priliku učenicima da iskuse kako je to graditi zajedno. Cilj aktivnosti je u 18 minuta od štapića i sljezovih kolačića sagraditi što originalniji oblik. To može biti neki od geometrijskih likova, a poziva se i osmišljavanje vlastitog oblika. Bekači su bili vrlo uspješni i domišljati pa su kao nagradu dobili posebne sljezove kolačiće kojima su se zasladili.
 

U sklopu projekta EKO škole te EKO mjeseca travnja, produženi boravci 3.b i 3.c izradili su od korištenih staklenki decoupage tehnikom svjećnjake.

Kroz EKO mjesec 3.b i 3.c prikupljali su čepove s plastičnih boca te su izradili logo škole koristeći čepove.

Učiteljice Mateja Vandek i Jelena Hlad

 

U našoj školi provodi se program produženog boravka za učenike prva tri razreda. Rad u produženom boravku započinje nakon redovne nastave i traje do 17 sati. Trenutno je u našoj školi 10 razrednih odjela s programom produženog boravka.

U produženom se boravku izmjenjuju odmor, vrijeme za učenje, vježbanje i ponavljanje te organizirano vrijeme, a učenicima koji pohađaju produženi boravak, osigurana su tri obroka: doručak, ručak i užina.

             

Ciljevi programa su:

  • pružiti učenicima sigurno, ugodno i poticajno okruženje
  • omogućiti svakom djetetu potpuni osobni i socijalni razvoj
  • utjecati na razvoj djetetovih vještina i kompetencija, te stjecanje novih znanja
  • pripremiti učenike za samostalno učenje u daljnjem obrazovanju te razvijati potrebu cjeloživotnog učenja

    

Područja aktivnosti u kojima se ostvaruju sadržaji učenja u produženom boravku:   

  • jezično-komunikacijsko
  • matematičko-logičko, znanstveno-tehnološko
  • socijalizacija, odnos prema sebi, zdravlju, okolini i radnim obvezama
  • kulturno-umjetničko
  • igre, šport, rekreacija
  • prema odabiru škole (u skladu s lokalnim i školskim kurikulumom)

    

Nastavne metode prilagođene su specifičnom radu u produženom boravku i samim time uvažavaju potrebu za slobodnim vremenom učenika, organiziranim vremenom koje ustrojava učiteljica i samostalnim učenjem učenika uz nadzor i metodičku intervenciju učiteljica po potrebi.

      

Rad je u produženom boravku drugačiji od rada u redovitoj nastavi, ali je usklađen s nastavnim sadržajima koje je učiteljica, koja radi u nastavi, realizirala ujutro. Ponosni smo na našu školu jer je u njoj boravak mjesto igre, učenja, kreativnosti, zabave i druženja.

 

preskoči na navigaciju